Siibeell Dogansinem çok normal hissetmemeniz her gebelikte farklı olabiliyo 20den sonra hisseldiliyo genelde ilk gebeliklerde
Aaaasli Dogansinem ben de 19 +1 im yeni birkaç gündür hissediyorum ama onu bile ayıramıyorum acaba bebeğim mi yoksa gaz mı falan diye
Evrenim Dogansinem gayet normal bence canım hç telaşlanma bende 20 haftada hissetmeye başladım. Lu anda 29 haflık olduk çok hareketli maşallah 😁😁
Irazca35 Normal bazısı 24 25 haftada bile hissedebilir bu yapıylada alakalı biraz doktorum öyle demişti bende tam net 20 haftalarda başlamıştım hissetmeye
Ekim16 Dogansinem canım ben 20+3 teyim hala tık yok yok gibi kız gebelikler öyle gibi yorumlarda öyle görüyorum bende telaşla aynı durumu paylaşmıştım ama değişen olmadı hala hissetmiyorum senin ki çok normal yani sakin ol 🤙