Busraarslan Hamileyken saç boyatmak zararlımı yada kaç aya kadar beklemeli şuan 9 haftalığız hamile kalmadan önce boyatmıştım beğenmedim hamile kalıncada değiştiremedim 3 aydan sonra boyananilir diye duydum sizce ?
Cans Busraarslan Doktorların bile görüşü değişiyor bu konuda . Benim doktorum boya gebelik süresince ve emzirme döneminde ek gıdaya kadar yasak dedi 🤷🏼♀️Bazı doktorlar 3 aydan sonra açıkhavada açma işlemi uygulamadan boyanabileceğini söylüyor . Aslında bilimsel olarak kanıtlanmış bir zararı yok ama ya olursa ? ☺
Baysal09 Busraarslan bilimsel olarak kanıtlanmış bi zararı yok , çevremde ilk üç aydan sonra boyatan çok var ama ben kendimde tavsiye etmem beklemekten zarar gelmez Doğumdan sonra dilediğince boyatırsın 👍🏻
Anne3434_ Busraarslan kokusuna maruz kalmadığın sürece boyatabilirsin kafandan bebeğe geçicek diye bişey yok kaç doktora gittiysem hepsi de aynı şeyi dedi açık havada boyat kokusunu koklama sakın dedi ama boyatmanda bi sakınca yok
Funda17 Busraarslan bebeklerde gelisim geriligi oluyirmus kuaforlerin cogu boyamiyor 33 haftaligim olmaz dedi bn boyattim cocugum da gelisim geriligi oldu dedi zaten az kaldi bnde bkliyirm
Naz1989 Bende doktoruma sordum açıcı kullanmadan boyamamda bir zarar yok dedi son 36. Haftadayız ben boyamak istiyorum ama kendimi az zaman kaldı diye de frenliyorum bilimsel olarak bir zararı yokmuş ama yine de bekleyim diyorum