_mucizem_ Boncuuk08 ben günde 1 paket hatta bazen fazlasını içiyordum hamile olduğumu öğrendiğimle hemen bıraktım yavrumun sağlığı her şeyden önemli 💙
MaviliMaviliMorCicek Boncuuk08 o bana da olmuştu eşim içince çok kötü kokuyordu ben marka farkından Diye düşünüyorum
EcemDK Boncuuk08 6haftalığa kadar tek tük devam ediyordum sonra 3ay mide bulantılarım oldu daha da ağzıma sürmedim. Şu an nasıl sigara kullanmışım diyorum kendi kendime
Eyeyey48 Ireemm_ günde kaç tane içiyordunuz bebeğiniz kaç kilo ve ne zaman doğdu …sorun olmamasına çok sevindim sağlıkla büyğtün
Ireemm_ Eyeyey48 8 tane falan içiyordum bebegim 2800 doğdu 39. Hafta da doğdu ve şuan da hiç bir sağlık sorunu yok
Bebiskomm Eyeyey48 3.200 gram bebegim 40.haftamda dogdu masallah.ince sigara ictim ben vogue lessentielle.bazen bes tane ictim bazen 10 tane. Siz yine de icmeyin. Ben uzulerek ictim yani tasvip etmiyorum cok kotu bisey
1989-- Boncuuk08 ben sigara kullanmiyorum hamile kaldigimdan beri sokakta birisi iciyorsa bile ordan hemen kacmaya dikkat ettim bebegimi öyle birseye maruz birakamam ve sigara kullanan annelerede cok üzülüyorum minnacik bir bedene yapilan cok acı :(
Sinemaknc MaviliMaviliMorCicek bende tiksinemedim aksine canım toprak çekiyordu sigara da biraz bastırıyordu
Ozlemdmn Boncuuk08 ben ögrendigim Gun biraktim cunku ben ne soluyorsam bebegim onu soluyor ve esim bile yanimda icmiyor bebekler bizlere emanet onlara iyi bakmaz zorundayiz tatlim
AydaS MaviliMaviliMorCicek benimki kilo boy gelişim olarak falan baya önden gidiyo ama herkes için aynı şey olmayabilir sonuçta.