Selamlar ve iyi bayramlar güzel anneler doğum hikayem ile geldim bende çok şükür :) malum Corona sebebi ile zaman daraldikca stresi artan bı hamileydim bende ki sonucunda da kontrol amaçlı gittiğim muayenede doğuma alındım nst de sancı çoktu ben hissetmiyordum ve hareketleri azdı kuzucumda benim gibi stresliydi belliki ama biraz daha beklese kendi için iyi olurdu çünkü kuvezde olma ihtimali vardı ve bunu sadece doğumdan sonra soyleyebiliceklerdi neyse hemen yatisim yapıldı ben o arada annemi kayinvalidemi eşimi aradım çünkü evde küçük bir ablamz var herşeyi organize ettim bekledim baslamaya hastanede kardeşimle bu arada rutin şeyler yapılıyor kan lavman vs. Ezan okundu namazı mı kılıp duamı ettim hala bekliyorm zaman geçmiyor önceki doğumum sezaryen olduğu için dikişlerim risk yaratıyordu doktor için bu yüzden acele edecek sandım saat 4.5 da anca ameliyat vakti geldi tabi lavmandan sonra abdestli kalmak zor oldu abdestli doğuma girmeyi çok istiyordum hemşire geldi ameliyathane ye indirmek için hemen gittim abdestimi tazeledim salavat ve dua ile girdim içeri anestezici kız ayrılık acısı çekiyor olacakki açmış hakan altundan hani bekleyecektin i dinliyorz hep beraber sonra cagggnim doktorum geldi bre bismillah dedik bana iyi uykular dileyip bastılar narkozu son salavati şerif ile kapadım gözlerimi saat 22 nisan 17.00 da Zeyd Akif dünyaya geldi ve sağlıklıydi çok şükür 36+1 de kavuştuk aceleci oğlumla. Doğumhaneden çıkınca ne mi oldu ben narkozun etkisi ve son duyduğum şeyler neticesinde başlamışım hani bekleyecektinn bir ömür boyuu hani olmayacaktinn başkalarının diye şarkı soylemeye işin kötüsü arada da Allahu Ekber diye bağırıyorm videolarda Allah affetsin😂😂😂 neyse biraz zaman sonra pamuk oğlum geldi kollarıma emzirmem için emme refleksi vardı denedik ama erken doğduğu için solunum ve beslenme problemi gelişti ilk gün ilk gece yanımdaydı arada göturuyorlardı kontrol için gece kimse gelmedi de sormadı da ilgilenmedide aramama rağmen sabah 6 da bu çocuk aç ya beslememe yardım edin ya mama yedirin diye tersledim artık uykularından uyanana paşa hanım gelebildi nihayet biraz yardım edip aldı götürdü oğlumu beslemek ve kontroller için sonra kuvez ihtiyacının doğduğunu söyleyerek kuveze almak için onayımı aldılar aç kaldıkça daha çok gucsuzlesti yavrum malesef doktor yönünde şanslıydım ama berbat bı yenidoğan bölümü var gece saatlerinde kuvez yetersiz geldi ve sevk edicez dediler sevk evrakları için tekrar gittiğimde hemşire leş gibi sigara kokuyordu ben bile dayanamıyordum ki kokuya solunum problemi olan ufacık bebek nasıl dayansın yada sağlıklı küçücük bebekler neden bunu solusun artık dayanamadım ve çok kötü sigara kokuyorsun burdakiler bebek ve benim çocuğum solunum sıkıntısı çekiyor farkindamisn dedim aldığım cevap bişey olmaz biz onlara ekipman giyip yaklaşıyoruz oldu sevk için üzülmem gerekirken bunların elinden kurtulacak diye bunu Allahn bir lütfu olarak gördüm ki çok şükür çok daha iyi bir hastaneye yenidoğan yoğun bakımına alındı oğlum gitti ben kaldım hastnede sabah taburcu olucaktim sabr ve sükunet ile geceyi atlattım evime geldim cuma günü öğle saatinde yeni hastanemizden doktoru aradı ve detaylı bilgi paylaşımında bulundu virüsten dolayı görüş olmayacağını süt sagmami düzenli olarak getirmemizi ve sağlık durumunun iyi olduğunu bı süre desteklenmesi gerektiğini söyledi 11 gün de dualar ve sabr ile geçti ve küçük erkeğim evine geldi çok şükür şuan sağlıklı ve büyüyor Zeynep ve Zeyd de bayramınizi kutluyor Rabbim evlat ile imtihan etmesin herkesi evladına sağlık ve selamet ile kavuştursun. Banada sonu sağlıklı buluşma ile biten bir doğum hikayesi yazdıran Rabbime hamd olsun 💙 dua dua dua kalın kavuşun sağlıcakla
Son olarak öneri ekleyeyim avicenna Gültepe Hastanesi’nde doğurdum Hatice hanımdan Allah razı olsun ilgisi becerisi muazzam bı insan fakat hastanenin geri kalan herşeyi tam anlamıyla çöp özellikle yenidoğan bölümü cehalet ve acemilik kokuyo diyeceğim o ki erken dogurmicaksan onlara bı göbek baglamicaksan git yoksa kapısından bile geçme Allah iyiler ile karsilastrsn hepimizi inşallah