Sevgics Yürüme bandında yürüyüş yapan varmi acaba? 27 haftamdayim bugün bi ilk defa 30 dk yürüdüm korktm bi sakıncası olur diye akşamdan beri hareketlerinde hissedemedim biraz yürüyüş yaparken karnımda acır gibi oldu varmi yürüyüş yapan hiç içime kurt düştü
[silindi] Sevgics gebeliğimin başından beri bende evde her gün 2 km yürümeye özen gösteriyorum canım doktorum hız ayarını 4-6 arası hafif yürüyüş şeklinde kullanabilirsin demişti bana. Bende bu zaman kadar bi sıkıntı olmamıştı
Sevgics [silindi] iki üç hafta sonra gitmeyi düşünyorm Dr o yüzden burda sormak istedim 4 de yürümüştm bende gündüz çok hareketltdi akşamdan sonra hiç hissetmedim bi etkisi olmuşmudur diye korkuyorum
Meliis Sevgics bende 20 haftalığım bende kullanıyorum bu dönemlerde genelde uyuyorlarmış ya oyüzden hissetmemiş olabilirsin korkma ama yinede içine kurt düştüyse randevuna kadar ara ver dilersen.
Sevgics Meliis Biraz önce hissettim şuan kendime geldim bu saate kadar uyuyamamstm Dra danışp kullancam eğer sakıncası olmazsa ilk olduğu için oldu sanrm