Maviapril Hayır sakın öyle düşünme emin ol şuan hissettiklerini bir çoğumuz hissettik. Hamile kalıp kürtajla sonuçlanmasındansa hayırlı ve sizin için doğru zamanda gelmesi daha güzel. Ben 2 kere kürtaj oldum bir kalp durması bir de dış gebelikten. Her iki kürtajımdan sonra da çok uzun süre hamile kalamadım ve tıpkı sen gibi her ay aynı hüsranı yaşamak gözyaşlarına boğulmak beni mahvediyordu. Çatlatma iğnesine başladık 2 ay üst üste çatlatma iğnesine rağmen hamile kalamadım. Doktorum da bana dedi ki “Bu şekilde hamile kalman çok zor canım senin biraz rahatlamaya ihtiyacın var kafandan ille de olacak duygularını bir atmalısın biraz ara verelim olur mu sen birkaç ay dinlen hiç düşünme kendine vakit ayır kafanı biraz boşalt “ dedi. O ay öyle üzüldüm ki. Sonra amaaaaan dedim kendi kendime. Olacağı varsa olur günlerine hiç dikkat etmeden afedersin belki 2 belki 3 kere birlikte oldum eşimle -normalde gün sayıyordum bugün yapmalıyız yok yarın yumurtlama günüm yok bütün yüksek hamile kalma ihtimali olan gün yazıyo programda diye diye şartlamıştım kendimi çünkü- ve o ay hamile kaldım. Hâmd olsun şuan 3.5 aylık hamileyim. İnan bana mesele bizde bitiyor. Önce kafalarımızı bir rahatlatmamız gerek. İlle de olacak mantığı ile evet bütün yumurtlama günüm bugün şöyle bugün böyle gibi gerekçelerle birlikte olma mantalitesinden de çıktığın zaman ve Allah da nasip edecekse oluyor. İnan bana sende bunu başarabildiğinde eminim bize yazacaksın hamileyimmmm kızlar! Diye. O yüzden kendini ve eşini stresten uzak tut. Eşine bol bol kuru incir, kaju ve fındık yedir. Tevekkül et gerisi Allah’a kalmış. Bende o yollardan çok yakın zamanda çok çok acı tecrübelerle geçtim. Seni çok iyi anlıyorum. Rabbim tez vakitte sana ve isteyen herkese hayırlı güzel bebek haberleri alabilmeyi, bizlere de sağlıkla kucaklarımıza alabilmeyi nasip etsin. Üzülme Allah ol derse olur. Hakkını helal et çok uzun oldu 💜