Eymen-s bende karar veremiyorum… Birçok kişi devletteki ebelerin doktorların ilgisiz ve sert olduğundan şikayetçi .. Doğum özelde de aynı süreç ,devlette de.. Ya sezeryan oluyorsun, ya normal doğum sürecin aynı. Ama bizleri orada psikolojik olarak yatıştıracak ve yönlendirecek olan doktor ve ebeler.. Beni de düşündüren bir konu🤷🏻♀️ Rabbim hayırlı doktor ve ebelerle karşılaştırsın inşallah 🤲🏻