Mrb kızlar. 25. Haftaya yeni girdik. Birkaç gündür idrar yolu enfeksiyonu oldugumu düşünüyorum çünkü afedersiniz kaşıntı ve yanma var biraz ve karnımın sol tarafında hafif sürekli bir ağrı 😞 hiç geçmiyor bağlar mı geriliyor acaba yoksa enfeksiyondan mı oluyo varmı basına gelen nasıl geçer bu agrı bebeğe bişey olurmu diye korkuyorum