Edauysun Canım ben şimdi 30. Haftadayım 28 ve 29 da çok hissettiriyordu o ağrı bu hafta daha iyi oğlumdada öyleydi 28 29 da başlamıştı bi süre sonra bebek pozisyonunu bulunca geçmişti çok normal endişelenmen ben o kadar korkmuştum ki düşün o haftada nst ye bağlamışlardı beni 🤦♀️😊