Suyumun gelmesiyle hastaneye koştuk sancılarınım ve açılmamın olması için Bi ilaç verdiler sancım çoğaldı ve artık suni sancı vermeye başladılar bir süre sonra doğumum başladı normal doğum yaptım fakat kesik attılar çok şükür kızım sağlıklı doğdu ama doğar doğmaz yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı varmış 2 günde iyiye gidiyor dedi doktor bayramdan sonra çıkar 38. Haftaya kadar tedbir amaçlı bekleyelim dedi vürüsten dolayı ne kızımı görebildik ne emzirebildim kucağıma alamadım hasretiyle yandım günleri sayıyorum çabuk geçsin diye rabbim kimseyi evladından ayırmasın kimseyi evladıyla sınamasın inşallah. Dikişlerim var ve doğum sonrası hemorait oldum o bölgem balon gibi şişti beni çok zorluyor ikisi bir arada böyle başına gelen varmı acaba?