Arkadaşlar bebeğim çok hareketliyken, şimdi bi iki gündür hissediyorum ama çok az.. napmalıyım evham yapıp duruyorum ☹️ Benim gibi olan var mı bu haftada? Düzeldi mi? Eşim sen uyurken baya hareketliydi dedi ama ben yine de kendi hissettiğim günleri istiyorum 😭