Kubra25 Merhabalar yardımcı olurmusunuz adet gibi sancılarım oluyor 38+2 günlük hamileyim hafif bel agrilarim var sizce hastaneye gitmeliyim yoksa bir zaman beklemeliyim ??
Sefaat Kubra25 benimde adet sancisi gibi agrilarim oldugunda hastaneye gittiğimde nst de sancım cikmisti tabiki herkesin bir olmayabilir
Dilber2167 Netten araştırdım rahimde kasilma sanci olmasi gerekiyo yaziyodu tabi bilmiyorum bnde 38 +4 üm ama bisi yok