Kızlar merhaba 26+0ım özellikle son 3-4 gündür çok fazla halsizlik yaşıyorum ya nasıl anlatayım bilmiyorum yerimden kalkmaya dermanım yok gibi. Hiçbir iş yapasım yok bütün gün yatıyorum desem yeridir 😓 bunu yaşayan var mı? Çok üzülüyorum artık kendime ya