Mucizeninannesiiii 5 yil once 28 haftalik erken dogum yaptim simdi tekrar hamileyim 2. Bebegime ve tekrar ayni seyleri yasamaktan cok korkuyorum varmi benim durumumda olan ???
Dlktpl Mucizeninannesiiii bende 20 haftalık kaybettm somdı 12+6 yum cok korkuyorum ıkız gebeym dıkıs olcam bır hafya ıcınde ama gene de korkuyorum
Mucizeninannesiiii Fatmanur3232 cok sukur suan 5 yasinda 58 gun kuvezde kaldi bi sorunumuz yok ama.58 gun sonrasinda 1 yasina kadar cektiklerimi ben biliyorum ve tekrar ayni seyleri yasamak korkutuyor beni..
Fatmanur3232 Mucizeninannesiiii geçmiş olsun Allah sağlık sıhat versin inş vakttinde alırız bebişlerimizi kucağımıza serkilaj dikiş düşündün mü hiç engellemek için erken doğumu ben serkilajlıyım şuan rahım azını dikiyolar doktorum tavsiye etti bende 16 haftalık erken doğum yaptım bebeğimi kaybettim malesef şimdiki hamileliğimi öğrenir öğrenmez iyi bir doktor buldum ve dikiş önerdi 13. Haftamda rahim azımı kapattı dikişle doktoruna sormanı tavsiye ederim
Donee33 Dlktpl mrb cnm öncelikle geçmiş olsun bende 14 ünde 21 haftalık bebeğimi kaybettim tekrar hamilelik için Dr ne kadar beklemeni söyledi ne kadar süre sonra hamile kaldın acaba
Mucizeninannesiiii Benim rahim icinde perde vardi bebegin yeri dardi o yuzden erken dogum oldu. Sezeryan dogum yaptım sonrasinda rahim ici perdeden ameliyat oldum açtılar perdeyi bakalim