Kızlar selam ilk doğumum olacak normal doğum düşünüyorum ama ne olur tabi bilemem . doğumdan sonra ne yapılıyor mesela hemşirelermi bebeğin altını bezliyor onlarmı kontrol ediyor emzirme gibi , dikişin olursa kalkmakta zorlanırsan vs vs süreci anlatabilir misiniz