Ben 18+3 günlük hamileyim ilk gebeliğim bebeğim kız ve bugüne kadar daha hiç hissetmedim hareketlerini. Ama bugün sanki içeriden birseyin karnıma pıt pıt vurup kaçtı gibi oldu 2 3 kez oldu üst üste sonra uzandım yine karnımın içinde bişeyler oldu gibi hissettim sizce bu bebeğimin hareketleri olabilir mi gaz olmadığına eminim o an öyle bir durum yoktu acaba hareketlerimi artık duymayı çok çok istiyorum 😐😐