Didooo2604 yok be kuzum. Doktorym devletteydi benim mesai bitimi randevu verdi gel dedi gittim. Dogumhaneye aldı beni doğum yaptığımız makas da alttan önce kesti ve içerdeki toprağı çıkardı sonra temizledi iyice içine bişey koydugunu gördüm sonra dikti ben yatış falan yapilcak sandım hiç gerek yok dedi uyusturdum ben eve gidene kadar herhangi bişey hissetmezsin dedi dediği gibi rahatça gittim eve otobüsle 2saat sonra ağrı oldu hafif onun içinde ağrı kesici vermişti onu içtim geçiyordu temizliğine dikkat ettim. Solüsyon vermişti bitane onla taharetlendim birde çamaşırlarını pamuklu ve ütülü kullan demişti öyle yaptım çok şükür tekrar lamadi kuzum