33 haftalık hamileyim. Bikaç gündür kuyruk sokumunda agrım var. Düz oturamıyorum yatarken de diger tarafa dönerken çok agrım oluyor. Rahat pozisyona geçtigimde sorun yok. Hamilelik sonlarına dogru olabilen bi durummuş ama sizin uyguladıgınız hafifletici yöntemler var mı?
Bir de yürüyüş yapıyorum hiç sorun olmuyor. Squat da yapıyorum, ama pilates topu hareketlerini yapamıyorum. Oturamıyorum üstüne çünkü agrıdan. Yine de yapsam mı? Çarsamba günü doktor randevum var ona zaten soracagım, tecrübeli olan varsa fikir almak için yazdım konuyu.