Ezgi_3434 01ala 2 hafta önce yaptırdım yeterli dna bulunamadığı için tekrar kan alınacak benden bu hafta içi. Doktorumuz tüm testlerden daha kesin ve güvenilir sonuç verdiğini söyledi 2 li testin doğruluğu % 80 diye biliyorum yanılıyor da olabilirim. Biraz maliyetli ama sağlık için değer bebeğimiz için mecbur yaptırdık çünkü bir tane operasyon geçirmiştim tehlikeye atmak istemedik.
01ala Ezgi_3434 2 li test ayrı bi durum değil mi o allah korusun herhangi bi gelişiminde sıkıntı var mı yok mu diye bakıyo diye biliyorum . Tabiki de bebişimi içinn değer🥰🌹 ama doktor bunu bizden istedi artık bilmiyorm sonuç ne olacak nasıl olacak
Ezgi_3434 01ala bu hepsinin verdiği sonucu daha net veren bir test genetik değil benim dediğim gen testi anneden kan alınıyor.sizin dediğiniz çok farklı bir şey sanırım
NOT1808 Ben yanlış mı biliyorum acaba ikizlerimi kaybettim bebeklerden parça alıp genetiğe yollicaz dediler. Gönderdirdikte, sonuç gelmedi henüz Böyle biraşey yok mu yani 1000 tl ödedik.