13 haftalık hamileyim 10 gün önce kanamam oldu doktora gittim progestan vitanim falan verdi tam kanama durdu dedim sevimdim 3 4 gun sonra yine lekelenmeler başladi ve hala devam ediyor agrim oluyo namazdan namaza kalkiyorum sadece.. cok korkuyorum bebegime bisey olacak diye benim gibi olup atlatan var mi ? 😢