Kızlar bişey sormak istiyorum benim son adetim 8 nisan yumurtlamam 18 nisandı. Yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik testim negatifti. Bazı arkadasların yumurtlamadan sonra 9. 10. 11. Günde silik çizgi gördüklerini okuyup yapmıştım. Yumurtlamanın 15. Gününde erken gebelik testim pozitifti. Şimdi bu geç döllenme mi oluyor ?