lavienrose 33 haftaligim hala prilam içiyorum canim yoksa halim duman kusmaya başlıyorum. Bulantı yinede oluyor ilaca rağmen çünkü kullandigim tüm ilaç ve vitaminler bulantı yapan cinsten 😔 son 1 bucuk ayim kaldı nasipse. Biraz daha dayanacam. Sanada rabbim kolaylık versin. Ben ne yaptıysam geçici çözüm oldu. Hiç birşey kalıcı çözüm olmadı bana. Bu şekilde sona doğru yaklaştım umarim senin cabuk geçer 🤲