Esratpll 16+2 yiz belirti olarak 3 gündür sürekli bi baş dönmesi hafiften o kadar, karnım çıkmıstı gitti yok denilecek kadar, elimi koyunca bişi yok anlamadım başına gelen varmı doktora gitmelimiyim ?
Seda16 Esratpll aynı haftada benimde oldu doktor hormonlar artık zirve yaptı normale doğru dönüyor ondan bunlar demişti ama sen yine de bir görün istersen doktoruna için rahat etsin
SevgiSusam Esratpll merhaba bende 16 haftalığım benimde hiç bir belirtim yok sıkma canını birşey yoktur. Ama yinede doktoruna danış.
Seda16 Esratpll benim midem bulanmaya başlıyor ufak baş ağrısı oluyor ama sonra burun kanamam bitince uzanıyorum iyi geliyor toparlıyorum hemen ama ben doktorumla görüştüm anlattım oda sorun yok dedi belki seninki farklı birsey der (demez bence ama danismakta fayda var)
Tazeanne-96 Bende 15 haftalığım karnım pek yok özellikle sabah kalktığımda boş sanki içim gibi ama yemek yediğimde baya belli oluyor ama çok değil zaten ben kilo hiç almamışım hala aynı kilodayım . Doktor 3 aya kadar almamak normal dedi bakalım
Yagmurahmet16 Tazeanne-96 aynen benimde oyle yemek su yedigimde sisiyor lavabiya gidiyorum sanki iniyor gibi ikiz gebelik birde beni dehset panikletiyor