cokkasmabeabi hhb53 tek fetüs ama benim de tansiyonum çok düşüyor maalesef kan şekeri ile birlikte. Geçen gün markete ciktim kızımla bahçede duruyoduk binaya zor girdim asansörde falan oturdum hep uzakta olsaydım eve giremezdik herhalde
-Busra-- hhb53 oluyor canım sürekli 7/ 5 9/5 falan tansiyonum .doktorum bol bol su iç dedi günde 4 litre su içiyorum 🙄
Dilekkkkkk hhb53 Ben 28 haftalığım ama ilk 16 hafta nerdeyse her sabah tansiyonum düşer bayılacak gibi olurdum. Doktorum bunun iyi bişey olduğunu bebeğin çok iyi tutunduğu iiçin tansiyonunu düşürdüğünü söylemişti. Bayılmadığın sürece normal demişti.
hhb53 Dilekkkkkk İyi bir şeyse sevindim valla hergün hergün sıkıldım yorgun düşmekten 🤦🏼♀️ Özellikle duş alırken çok kötü oluyorum