Ben kendim hemşireyim zaten. Özelde bir doktora gidiyordum Yalnız kendi hastanem de olsa ücretli idi. Yeni evlendiğim için de pat diye çıkarıp para veremedim. Ablamlar devlete de gitmemi söyledi Adetim 3 gün geciktiği için de mutluydum. Çünkü kendi doktorla fiziksel bir sıkıntım olmadığını, vajinismusun psikolojik kaynaklı olduğunu söyledi. Devletteki doktorda vajinal muayene yaparsa diye henüz Adet olmadığım için mutluydum. Vajinal muayene yapmadı ultrasona girdim. Rahim duvarın kalınlaşmış Hamile olma ihtimalin var mı dedi. Henüz hiç ilişki yaşamadım Hani girişi bile olmadı dedim. Bu yüzden korunmadım dedim. Nadir de olsa böyle hamilelikler oluyor kan testi yapalım dedi. Sonuç pozitif 🤷🏻♀️