M_b_G Benim kalp çarpıntım var kızlar nabzım hep yüksek bu sorunu yaşayan var mı bir Öneriniz var sa memnun olurum 35.haftadayım sorun olur mu acaba korkuyorum da
Cigdemveminik M_b_G bnde 30 dayım sn iki haftadr çok çarpntm oluyor uykudan uyanınca bile nabzımn yüksek oldğunu farkediyorm doktorum bebek için kalp daha hızlı çalışıyor daha çok kan pompalıyor oyzden çarpıntı olur demişti başımı yastğa koydğmda kalp atışımı duyuyorm çok rahatsz oluyorm hatta🤦🏼♀️
Sifa0033 M_b_G aynı sorun bendede var canım 2 tane kardiyoloji doktoruna gittim hiçbir sorun yok gebelikten dediler nabzım hep hızlı sesini duyuyorum sürekli çok sinir bozucu bi durum Allah yardımcımız olsun
Aysessss M_b_G al benden de o kadar, nabzım hep yüksek, 34. haftama girdim, hangi tarafa yatsam kalbim agzımda sanki. Çokkk uykum varsa uyuyup kalıyorum. nefes darlığı cabası 🤦🏻♀️
M_b_G ilkbahar kan değerlerim düşük kan ilacı içiyorum zTen bebeğe sakıncası olmaz demi erken Doğum falan gibi
Cigdemveminik M_b_G amin cümlemizin🙏🏻 Çalışıyordm ben yürüyerek gidip geliyordm sabh akşm yarm saat iyi oluyordu cuma günğ son günümdğ işten ayrıldm bndan snra napacağm bilmiyorm şu dönemdede yürüyüş yapabilrmiym fışarda🤦🏼♀️
Pinarice Bende aynı durumdayım 27+1 im ama 20. Haftadan beri çarpıntı ve nefes darlığı çekiyorum :( doğru düzgün uyuyamıyorum bile.