arkadaşlar merhaba doktorum bana kalsiyum ilacı verdi suyla karıştırılıp içilen ama ben ilk haftalar kusuyodum daha sonra başlarsın dedi şuan 14 . haftamdayım 2 hafta yine içmedim şuan az az zorluyorum kendimi ama çok zorlanıyorum içmesem vicdanım rahat etmiyor bebek benden kalsyımu alıyomuş diye duymuştum ondan bi süre içmemiştim şmdi vicdan azabından zorluyorum bu durumda olan varmı eksiklknyaşayp içmeyen bebeğe bi zararı olurmu :(