Bynkus01
Telefon genel olarak aslında çok iyi bi şey değil hamilelikte de sürekli telefon televizyon çocuk içerde görüyor neyle ilgilenirsek bebişlerimiz ilerde ona yönelebilir bende telefon kullanıyorum ama uzaklaşmak için kuran hatmi yapabilirsiniz esmaül hüsna dinleyin yüksek sesle yasin, yusuf, meryem suresi dinleyin bebeğiniz için örgü yapabilirsiniz el emeği oyuncak takı yastığı kapı süsü gibi şeyler yapabilirsiniz ben hepsini yaptım artık son haftalarım yapacak bi şey kalmadı maalesef 🙈