Blk Canım sen nasıl istiyorsan öyle yap bence sonradan aklında kalmasın istedğin gibi hareket et.Ben 3 cm açıklıkla suni sancı aldım 10 cm oldu ama bebeğim inmedi doğmadı acil sezeryana alındım iki doğum şeklini yaşamış olmak biraz insanda travma yaratıyor açıkçası.Ama sen normal denemek istiyorsan doktorunla hareket et belki de doğumun hemen olur Allah bilir herkes aynı şeyleri yaşamıyor doğum hikayelerine çok fazla takılma derim ne olacağını bilemeyiz rabbim kolay güzel doğum nasip etsin inş sana😊🙇♀️