alkilic devlet hastanesınde ıse genelde onların makınasında skntı var bnde nzman gtsem 2-3 gün gerıden soyluyor halbukı tam gununde yanı özele gdyorm tam gunu cıkıyor cunku hee bırde doktor yanlıs duymus yada asıstan yanlıs kayıt acmıs olabılır adet tarıhınızı sorgulayın doktorda oda yanıltıyor