pembeblog 13 haftadayım ilaç içsem de kusuyorum. Aynı durumda olan var mı ne zaman azaldı bulantılarınız ?🙈😇
DilekNesil pembeblog 12+3teyim. 6.haftadan beri devam ediyor. Prilam dr kullaniyorum iki gundur ilacim yok bitti malesef. Mahvoldum 😓😓 sizde prilam kullanabilirsiniz. Saati kurup gece uyku arasinda icip tekrar uyursaniz diger gün rahat edersiniz.
Karadenizli pembeblog bende 13+2 prilam renni duo ve panto 40 kullanıyorum yoksa bende sadece prilam kullanırken içsemde kusuyordum bulantılarım geçmiyordu şmdi yediklerime dikkat ediyorum ve ilaçlarla daha iyiyim kullandıktan sonra hiç kusmadım
pembeblog DilekNesil prilam alıyorum benmde azaldı ilacım onu içiyorum 5 dk sonra kusuyorum bazen boşa gidiyor 😔
karakusberna19 Ahh kızlar ben 2.ye hamileyim😏 ve 1 yaşında kızım var bi yandan bulantı bir yandan memeden kesmeye çalışıyorum bi yandan göğüslerim şiş 😔😔 çok morallerim bozuk
DilekNesil pembeblog uyku arasinda alip geri uyumaya devam ederseniz daha iyi olur. Cok az su ile için 😓 su da mide bulandiriyor. Yani benim.oyle oluyor 😫 Allah hepimizin yardimcisi olsun 🤲🏻