Öğlen temizlik yapıyodum ve mutfağın tezgahına boydan boya bir iki bardak çamaşır suyu döktüm daha sonra ağzımı kapattım geri geldim mutfağa hemen temizlerim diye düşündüm bianda boğazıma doldu tıkandım temizleyemedim bütün eve sardı kokusu camları açtım akşama kadar havalandırdım Öyle gitti ve 4 5 saat midem bulandı basım cok döndü tansiyonum düştü çok şükür kii bebeğimin haraketleri iyi sürekli haraket halinde🙏 eşimde 1 aylık görevde olduğu için hastaneye gidemedim içimi ferah tutuyorum ama sizce bişey olur mu😞