Merhabaa annelerr
Oncelikle bende burda dogum hikayemi paylaşlabildiğim icin cook mutluyum. 21.05 tarihinde dogumum gerceklesti daha oncesinde bir bucuk yil vajinusmus tadavisinden dolayi normal dogum yapmaya cesaret edemedim .
Spinal sezeryana gelince inanilmaz korktum cunku koronadan dolayi kimsenin gelmesini istemedim esimle yanlizdik , ama korkulacak birsey yokmus belden yapilan igne acitmiyor hissettiginiz cekistirme duygusu cok fazla korku verici degil doktorunuza guvenin ..
Ve bebeginizin altini 2 gunde degistirebilecek ona bakabilecek hale geliyorsunuz ben suan herseyimi kendim yapabiliorm 4.gunumuzdeyiz sadece yerden birsey alamiyorum.yaniniza kayısı kompostosu goturun hemen gaziniz ciksin diye mutlaka goturun ..
Sezeryandan sonra bana kum torbasi konuldu ardindan eliyle bastirdilar sadece bunlar aci vericiydi onuda herkese yapmiyorlarmis bende cok fazla sislik oldu ve rahmim toparlanmadi.
Sutumse cok az geldi bebegim emmeyi reddiyor sagip veriyorum insallah bununda ustesinden gelicez
Dualarinizi bekliyorum ..
Rabbim herkese hayirkisiyla bebeklerinizi kucaginiza almanizi nasip etsin 👏👏💖💖💖😍😍