Pnryksl06 dogru haklısın canım bende sepet beşik cok istiyodum heves ediyordum ama bana kullananlar dedilerki alma 7 8 en fazla 9.ayına kadar yatıyor 2 yas değil yani bende almıycm en azından 3 yasına kadar kullabilsin bi daha bi daha beşik alamam alsam yerim yok iyi arastır benim çevremde bebegi olan cok oldugu için hep duydum bunları