@Kudret123 Hemşire arkadaşlarım doğumdan önce başlayınca daha etkili olur dediler. Bebek emince bi kere de aşırı yara ve çatlama olmaz şimdiden alışırmış daha az bir süre de çatlama ağrı olayı atlatılırmış. Çevremdeki kullananlar da aynı şeyi önerdi bende öyle uygulama kararı aldım. Tabi ki yine de tercih sizin 😇