Mucizem7 teşekkür ederim❤️ evet 34 haftamda gittiğimde bebeğin ölcüleri 38 haftaya uygundu dr iri bebek erken doğum olablr hazrlklı olalım kontrolleri sıklaştıralm demişti sık sık nts ye girdim hafif sancılarım çıkıyodu hissetmiyodm ama kasıklarımda baskı oluyodu. Sağlık durmuna gelince çok şükür ben iyim bebeğim hiç ememeden yoğum bakıma girdi ama şükür sütüm geliyor