Hkose_972 Sezaryan doğum istiyorum balıkesir bandırmada yaşıyorum sezaryan doğum istiyorum hangi hastane doğum fiyatlarınızı söyler misiniz?
ald1017 Hkose_972 Bende 35 haftalık hamileyim.Doğum için karar veremedim.Şafak bey’in ismini duydum.Kendisinden memnunmusunuz doğumla ilgili konuşabildiniz mi doğuma kendisi mi geliyor ücreti vs ?
Hkose_972 ald1017 şafak bey çok iyi doğuma da kendi giriyor tam fiyatını söylemedi ama 3 küsür demişti. 3000 civarı
Hkose_972 ald1017 şuan belli değil benim daha biraz pahalı geldi uygun bulursam başka doktor yapıcam ama şafak beyde olmayı çok isterdim doğuma eşleride alıyormuş.
Smybgrack Neden normal doğum yapma imkanınız var ise sezeryan istiyosunuzki.Doğum yapalı 11 gün oldu hala dikiş ağrısı çekiyorum narkozu atmam da çok zor oldu çok zorluydu yani keşke normal olsaydı doğumum bence normali zorlayın derim
ald1017 Hkose_972 Anladım ilginiz için çok teşekkür ederim.Hepimiz için hayırlısı olsun sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🏻☺️