Birkaç gün önce doktorum progestan tavsiye etti 200 mg. Günde iki kez kullan dedi. Ağızdan ya da vajinadan kullanmak fark etmiyormuş. Ben ağızdan kullandım gece mide bulantısı gündüz baş dönmesi yaşıyorum. Progestan kullanıp bu belirtileri gösteren oldu mu yoksa hamilelik semptomları mı ? Daha çok yeni gebeyim tecrübem yok