gulcingulcin Sağ göğsümün altında sanki bıçak saplanmış gibi ağrı var ve günlerdir geçmiyor ☹️Doktoruma da gittim herhangi bir sorun yok dedi.Nst falan çekildi.Ama ağrım hiç geçmiyor sürekli aynı yerde sabit bir ağrı var.Ne yapacağım bilemiyorum