Kızlar 33+4 de doktor kontrolüm vardı 3 gün önce yani doktor bebeğime baktı herşey normal dedi bi sıkıntı yok dedi ama ben eve geldiğimde ultrason kağıdına baktığım da bebeğimin baş ölçüsü 37 haftalık yazıyordu sizce doktor mu farketmedi yoksa ben mi gereksiz telaş yaptım. Nolur bişiler söyleyin 😭