Esrazeynepsare Vajinam üstü tam göbek hizamın altında hareket ediyor bebeğim ve aşağıya çok baskı yapıyor. Bu doğum kanalına girdiğine mi işaret acaba?
Emel2328 Esrazeynepsare bende bekleyeyim şurada iki gündür bebeğim göbek deliğimin etrafında ve vajinanın içinde sanki bazen alttan öyle bir bastırıyor ki bişey batıyo refleksle bacak aramı sıkıştırıyorum sıkıştırmasam çıkacak gibi 🤦
Esrazeynepsare Emel2328 ay aynı canım bende bazen refleksle bacaklarımı iyice sıkıştırıyorum özellikle dün gece baya zorladı beni
Emel2328 Esrazeynepsare benim 28 den beri baş aşağı duruşu ama bu baskı yoktu bu farklı bişey canım 35+3 üm dün ve bugün böyle özellikle dün fenaydı 😂
Sedauras Bende 35.haftamdaym hiç öyle aşağılards hissetmiyorum suan için hiç bi belirti yok valla bende canım
Esrazeynepsare Elif1717 inşallah canım sen kaç haftalık hamilesin ben 30 haftalıkken gittiğimde dhaa dönmemiş demişti doktor dönmesini dört gözle bekliyorum