Rabiaagk 15+2 günlük hamileyim son günlerde bazen karnımda sertlik hissediyorum aniden bi sertleştiği de oluyor normal mi acaba ? Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz bana mı öyle geliyor kabızlık problemim de var ona bağlı olabilir mi
El_if Rabiaagk bende 15+1 im benimde karnimda sertlesme oluyor arada ama normal kabul ediliyor canim korkma 😊
Buluttt123 Bebek büyüdüğü icin yer edindiği icin olabilirmiş cnm bi kaç defa soran olmuştu böyle cevaplar vardi genelde.. Yine de dikkat et cok şiddetliyse doktoruna danış. Bide sıcak tut kendini 😊
Rabiaagk Buluttt123 çok şiddetli değil ama yeni başladı böyle bir şey o yüzden bir panik oldum galiba 😊 teşekkür ederim
Rabiaagk El_if bir pimpirik haldeyim bazen de ağrım oluyor ara ara giriyor geçiyor inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi
Seyma2105 Bendede öyle sıkıntı var doktorum rahimde kasılma var dedi suda eritilen magnezyum içiyorum harika bi şekilde rahatlatıyo 16+5 haftalığız :)
Rabiaagk Seyma2105 aa haftaya kontrolüm var bir sorayım magnezyum verir belki peki ağrı oluyor mu bazen ara ara giren o da normal mi 🙈