Fatkayakaplan 11+4 de pembe lekelenme yaşadım ama benim 3 düşük gecmisim var ve kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum hemen hastaneye gittik doktor sorun yok dedi günde bir tane progestan kullanıyordum ikiye çıktık ve aynı zamanda progestan iğnesi verdi 5 gün boyunca iğne oldum şükür devamı gelmedi inşallah seninde öyle olur stres çok etkiler dedi doktorum ve yat dinlen wc dışında kalkma bol su iç ayağının altına yastık koy yüksekte dursun