Tasummuhn canım renkli ultrasonu ne için istiyorsun yani şöyle genelde sıkıntılı olan gebeliklerde yapıyorlar diye biliyorum gebelik zehirlenmesi yada bebekte gelişim geriliği falan varsa o şekilde 19. haftadan sonra yapılıyor öyle diyor doktorlar ve damarlara bakılır ama senin dediğin renkli ultrason resmi ise o zaten doktorlar normal ultrasonla baktıklarında renkli ultrason resmide veriyorlar özelde bana vermişlerdi sonra başka özel kliniğe gidiyorum şuan ekstra ücret verip renkli ultrason kağıdı alıyorum