Kdzeregli Kızlar 36+6yız bebek vajinama çok baskı yapıyor hareket ettikçe ağrım geliyor iğne batması gibi hissediyorum kasıklarıma vuruyor sanki. Bu doğum başlangıcı veya sancı mı acaba ilk gebeliğim de bilmiyorum
Papatyam2017 Kdzeregli aynı şeyi bende yaşıyorum 31 haftagim hele dün daha kötüydüm dr sordum ayakları vuruyorsa olabilir normal dedi bugün daha iyiyim
Furkansehla Kdzeregli aynisi bendede olup doktora gittigimde düzenli agrilarin olması gerek 5 dakkada bir surekli yasaman lazim dogum belirtisi olmasi icin. Bebek iriyse baskı yapabiilir
ENA Ben 39+2 yim. Son iki gündür bu yaşadığınızı yaşar oldum. Aniden saplanıyor, genelde ayaktayken oluyor ve kısa sürüyor ama o an can yakıyor baya.
Papatyam2017 Kdzeregli hatta dün 4 kişi daha aynı şikayetle gitmiş dr a Rabbim gunundehayirli şekilde nasip etsin benim 2.gebeliğim il gebeligimde son haftalarda oluyodlrdu şimdi erken olunca korktum