YagmrK Baby me kullanan var mı e bebek markası kullananlar memnunum diyo ama güvenemiyorum kullanıp memnun kalan var mıdır burda? Kısmetse ikizlerim olacak primadan ve pahalı bezlerle başlayamam diye soruyorum kızlar 😊
fatmanurkorkmaz1806 YagmrK ben kullandım çok kotu çok kalın benim tavsiyem sleepy Prima feln para tuzağı resmen
fatmanurkorkmaz1806 Elifeminask prima çok taşırdı bizi çocuk hep cisli oluyordu üstü şimdi sleepyde bezi ne zaman taktigimi unutuyorum 😂
Medusafer Zekzek ilk başta prima pure kullancam daha sonra duruma göre premium care geçmeye düşünüyorum sleepy deneyeceğim en son bezdir cevremde çok deneyen oldu hepsi de pişman oldu molfixden memnun olan da var
fatmanurkorkmaz1806 Sevgiguveen ilk zamandan itibaren pişik kremi kullan ki vücut cisle karşılaşınca tepkimeye girip pişik yapmasın ben doğduğundan itibaren sudocrem kullandım şükür o kadar bez değiştirdim pişik sorunu yasamadim
fatmanurkorkmaz1806 Zekzek valla benim tecrübem yoktu kimsede yeni doğan için şu bezi al dememişti BİM’in yebi doğan bezini almıştım ama ebem pişik kremini hep sür ne olur ne olmaz dedi bende hep sudocrem kullandım şükür şimdi hangi bezi takarsan takayım pişik olmuyor
Zekzek Hepinize çok teşekkür ederim ilk kullanıma 1 ve 2 numara Prima 3 numarada slepy aldım bakalım😁