Necvaayyldz Arkadaşlar merhaba 15+3 hamileyim dondurma yiyorum hergün 1 kase diyim bi tanıdığımda dondurma yeme bebek içeride üşür ve hasta olur demiş anneme bana da açıkcası komik geldi size de bi danışayım dedim bi fikriniz vardır belki ☺️
bburcu Necvaayyldz o dondurma mideye gidecek de sindirilecek de ondan sonra faydalı olan şeyler plesantaya ulaşacak ohoo😅
Necvaayyldz elen1 valla takılmamaya çalışıyorum daha yeni olduğum için pek birşey de bildiğim söylenemez tabi ki ama komik geldi ondan öncede eşim söylemişti bebek üşümesin felan diye dondurma yediğinde 😂
elen1 Necvaayyldz ben bebeğin üşüme olayına yediklerimle değilde vücut ısımla olursa inanırım.Misal göbüşüm soğuktur nasılki sıcak duşta bebişimz hisseder o sıcaklığı,soğukdada hisseder diye dikkat ederim vücut ısıma.
Necvaayyldz bburcu dimii çok zor birşey ona ulaşması zaten faydalı olmayan yiyeceği plesanta bebeğe ulaştırmaz ki dedigin gibi 😂
bburcu Necvaayyldz valla zor 😅 bana neler neler diyorlar bilimsel bir açıklaman var mi diyorum konu kapanıyor direk 😂
Necvaayyldz ikiprensannesiiii ya işte herkes birşey söyler gerçekten ben tabi daha ilk gebeliyim ve pek birşey de bildiğim söylenemez açıkcası ne yiyebilirim ne yiyemem gibi pek birşey bilmiyorum herkes de birşeyler söylüyor saçma şekilde ☺️
Anneolmayahasret Necvaayyldz bebisine bi hirka verde giyinsin canim üsümesin dondurma sirasinda🤣🤣 yaa espiri yapmistir ins. Bunu diyen kisi🤭🤣
Necvaayyldz Anneolmayahasret ya işte herkes birşey söyler gerçekten ben tabi daha ilk gebeliyim ve pek birşey de bildiğim söylenemez açıkcası ne yiyebilirim ne yiyemem gibi pek birşey bilmiyorum herkes de birşeyler söylüyor ☺️