Dilek89 Kızlar selam . Geçen hafta doktora gittigimde doktorum plasentanın yaşlanmaya başladıgını söyledi. Biraz erken oldu. 32. Haftadaýız. Böyle bir durumla karşılaşan var mı🤔 ? Erken dogum olabilir mi diye şüpheye düştüm 🙏