Gunesana Merhabalar 21.haftadayım. sırtımın sol tarafında çürük acısı gibi kulunç acısı var . Bir tek sırt üstü yattığımda geçiyor. Ama sırt üstü yatmak iyi değil diyorlar napacagimi bilemedim . Ne önerirsiniz .