Bizde 26+6 yiz bizimde düzensiz birgün oluyor çok haraketli bazen de haraket etmiyor tatlı yiyorum konuşuyorum yat yatiyorum biraz karnıma dokunuyorum sonra ediyor kalbim rahatlıyor en azından ama bu haftalar da düzensiz olması normal diye biliyorum bende uyku halinde oldukları için